S.S.S.

 

Abonelik nedir? Nasıl abone olurum?

Abonelik, Bloomberg Businessweek Türkiye uygulamasında yer alan içeriklerin tamamına erişilmesini sağlayan ücretli hesap türüdür.

BB Türkiye uygulamasına üç farklı platformdan abone olabilirsiniz:

1. iOS işletimi sistemi bulunan cihazınızdaki uygulama üzerinden iTunes ile

Uygulamada yer alan “Ücretsiz Dene” butonuna tıklayıp “e-mail” ve “parola” belirledikten sonra kullanıcı oluşturulur. Akabinde gelen ekranda “iTunes ile abone ol” butonuna tıklayarak 7 günlük ücretsiz deneme süresi başlatılır. 7. günün sonunda aylık 4,99 TL’lik abonelik ücreti tahsil edilir.

2. Android işletim sistemi bulunan cihazınızdaki uygulama üzerinden Kredi Kartı ile

Uygulamada yer alan “Ücretsiz Dene” butonuna tıklayıp “e-mail” ve “parola” belirledikten sonra kullanıcı oluşturulur. Akabinde gelen ekranda kredi kartı bilgileri girilir ve “Abone ol” butonuna tıklayarak 7 günlük ücretsiz deneme süresi başlatılır. 7. günün sonunda aylık 4,99 TL’lik abonelik ücreti tahsil edilir.

3. www.businessweek.com.tr üzerinden Kredi Kartı ile

Blooomberg Businessweek Türkiye web sitesi üzerinde yer alan “Ücretsiz Dene” butonuna tıklayıp “e-mail” ve “parola” belirledikten sonra kullanıcı oluşturulur. Akabinde gelen ekranda kredi kartı bilgileri girilir ve “Abone ol” butonuna tıklayarak 7 günlük ücretsiz deneme süresi başlatılır. 7. günün sonunda aylık 4,99 TL’lik abonelik ücreti tahsil edilir.

Web sitesi üzerinden yapılan aboneliğin kullanılabilmesi için oluşturulan kullanıcı bilgileri ile uygulamaya giriş yapmanız gerekmektedir.

Uygulamada yer alan içerikleri web sitesinden okuyabilir miyim?

Hayır, Bloomberg Businessweek Türkiye içerikleri sadece mobil uygulamalar üzerinden yayınlanmaktadır. Abonelik ve hesap ayarlarınızı web sitesi üzerinden yapabilirsiniz.

Ödeme bilgilerimi nasıl güncellerim?

Web sitesi veya android işletim sistemi bulunan cihazınızdaki uygulamadan abone olduysanız; hesap bilgilerinizin altında yer alan “Ödeme Bilgisi” sekmesindeki “Güncelle” butonuna tıklayarak ödeme bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.

Aboneliğimi nasıl iptal ederim?

Web sitesi veya android işletim sistemi bulunan cihazınızdaki uygulamadan abone olduysanız; hesap bilgilerinizin altında yer alan “Üyelik Durumu” sekmesindeki “İptal Et” butonuna tıklayarak aboneliğinizi iptal edebilirsiniz.

iOS işletimi sistemi bulunan cihazınızdaki uygulamadan yapılan abonelikler iTunes üzerinden iptal edilebilmektedir.

Aboneliğimi yeniden nasıl başlatırım?

Herhangi bir platformdan giriş yaptığınızda karşınıza çıkan “Kaydınızı Tamamlayın” butonuna tıklayarak tekrar abone olabilirsiniz.

Tekrar başlatılan aboneliklerde 7 günlük ücretsiz deneme süresi uygulanmaz.